INSTALACJA WODOROWA HHO w autach

Pytania i odpowiedzi na problemy związane z naszymi pojazdami których nie jesteś w stanie dopasować do poniższych działów.

INSTALACJA WODOROWA HHO w autach

Postprzez xmen » Cz, 16 lutego 2012, 08:58

Wczoraj szperając po allegro rzuciło mi sie w oczy coś takiego http://allegro.pl/kompletna-instalacja- ... 32021.html

Poświęciłem troche czasu by o tym poczytać w prasie i nie tylko i okazuję sie ze to urządzenie się sprawdza.

Tu macie link i opis człowieka który już to zamontował w sowim aucie --->
http://www.klubseatibiza.pl/forum/viewt ... 36&t=39282

Obrazek

A kto ma wątpliwości niech obejrzy film:
http://www.youtube.com/watch?v=lVQn4DKr ... r_embedded
Ostatnio edytowano Cz, 16 lutego 2012, 09:56 przez xmen, łącznie edytowano 2 razy
Mondeo 2.0 TDCi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Większy intercooler | Eibach Pro Kit | Wskaźnik: Turbo |[b]SERIA: 116,8km / 294 Nm --> Hybryda: 158,8km / 370Nm by Heko

ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
xmen
Klubowicz
 
Posty: 928
Dołączył(a): Cz, 24 czerwca 2010, 17:46
Lokalizacja: Radom

Postprzez Ice » Cz, 16 lutego 2012, 12:04

To instaluj i życzę powodzenia :mrgreen: Dorzuć do tego parę sztuk magnetyzerów... również z Chin.
|| pajacyk.plpolskieserce.pl || Kliknij raz dziennie. Codziennie.
Avatar użytkownika
Ice
Moderator
 
Posty: 1469
Dołączył(a): Śr, 16 czerwca 2010, 18:09
Lokalizacja: WR / KR

Postprzez xmen » Cz, 16 lutego 2012, 12:12

no właśnie nie Ice zapoznaj sie z tematem i zobacz opnie i fakty... a nie z góry przekreślasz sprzęt. W ameryce samochody policyjne mają zainstalowane.

Koleś podrzucił mi linka do artykułu na wp.pl właśnie w tej sprawie.
Looknijcie sobie na niego : http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,1415 ... &_ticrsn=3

http://www.motohobby.net/artykuly/auto_na_wode.php

http://www.motohobby.net/artykuly/auto- ... polsce.php

http://globalnysmietnik.wordpress.com/2 ... d-na-wode/

A oto film prezentujący instalacje w pasacie 1,9 tdi z2003r
http://www.youtube.com/watch?v=hN-i7heO ... re=related
Ostatnio edytowano Cz, 16 lutego 2012, 12:31 przez xmen, łącznie edytowano 4 razy
Mondeo 2.0 TDCi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Większy intercooler | Eibach Pro Kit | Wskaźnik: Turbo |[b]SERIA: 116,8km / 294 Nm --> Hybryda: 158,8km / 370Nm by Heko

ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
xmen
Klubowicz
 
Posty: 928
Dołączył(a): Cz, 24 czerwca 2010, 17:46
Lokalizacja: Radom

Postprzez Ice » Cz, 16 lutego 2012, 12:31

Ja wiem, że to są genialne patenty. Tylko, że jakoś duże koncerny od lat pracują nad tą technologią i nic z tego nie wychodzi, bo koszta produkcji ogniw są ogromne.

Po drugie instalacje o których mówisz (te stosowane chociażby w autach policyjnych w USA) nie jeżdżą na kit'cie z Chiń produkowanym za 50 dolarów...
|| pajacyk.plpolskieserce.pl || Kliknij raz dziennie. Codziennie.
Avatar użytkownika
Ice
Moderator
 
Posty: 1469
Dołączył(a): Śr, 16 czerwca 2010, 18:09
Lokalizacja: WR / KR

Postprzez xmen » Cz, 16 lutego 2012, 12:47

Ice napisał(a):Po drugie instalacje o których mówisz (te stosowane chociażby w autach policyjnych w USA) nie jeżdżą na kit'cie z Chiń produkowanym za 50 dolarów...


a to zgadza sie Ice jak najbardziej ja patrze za Amerykańskim produktem jakim jest DC3000 lub DC2000 cena ok 1600zł -1800zł ---> http://allegro.pl/kit-dc2000-hho-genera ... 82493.html

z tego co rozmawiałem z człowiekiem który to ma w aucie zachwala i realnie zdaje to egzamin. Dlaczego nie chcą wprowadzić tego koncerny bo tysiące milionów dolarów uciekło by z cła państwom.
Ostatnio edytowano Cz, 16 lutego 2012, 12:50 przez xmen, łącznie edytowano 2 razy
Mondeo 2.0 TDCi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Większy intercooler | Eibach Pro Kit | Wskaźnik: Turbo |[b]SERIA: 116,8km / 294 Nm --> Hybryda: 158,8km / 370Nm by Heko

ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
xmen
Klubowicz
 
Posty: 928
Dołączył(a): Cz, 24 czerwca 2010, 17:46
Lokalizacja: Radom

Postprzez waku » Cz, 16 lutego 2012, 13:32

W niemczech od lat jezdzi na wodorze obsługa lotnisk np. na schonefeld w berlinie i wieli wielu innych
Avatar użytkownika
waku
 
Posty: 1094
Dołączył(a): N, 20 czerwca 2010, 00:11
Lokalizacja: z jamy zła

Postprzez Ice » Cz, 16 lutego 2012, 13:35

waku napisał(a):W niemczech od lat jezdzi na wodorze obsługa lotnisk np. na schonefeld w berlinie i wieli wielu innych


Wiele tego typu pojazdów z tego korzysta. Ja tylko zwracam uwagę, że cudów nie ma i to zaawansowana technologia. Tak jak takie ogniwa za niecałego tysiaka to lekkie naciąganie, tak samo jakby instalować baterie do bagażnika w tej cenie. Pojazdy o których wspominasz są konstruowane od postaw w tej technologii, a nie adoptowane po przez kit za kilka euro.
|| pajacyk.plpolskieserce.pl || Kliknij raz dziennie. Codziennie.
Avatar użytkownika
Ice
Moderator
 
Posty: 1469
Dołączył(a): Śr, 16 czerwca 2010, 18:09
Lokalizacja: WR / KR

Postprzez xmen » Cz, 16 lutego 2012, 14:04

Chce tutaj itformowac wszystkich o nowinkach technicznych zwiazanych z motoryzacja .
Nowinki maja dotyczyc ograniczania kosztow eksploatacji samochodow osobowych i ciezarowych.
Dzisiaj zaczne od hho .
Hho pojawilosie ok 35lat temu w usa.
W swoim czasie skutecznie blokowano informacje o technologii i ograniczano dostep w kazdy mozliwy sposob.
Dzisiaj jest znacznie lepiej , ale ta technologia caly czas jest atakowana i mniej lub bardziej (w zaleznosci od kraju) blokowana.
Prawda jest taka , ze ropy naftowej na swiecie pozostalo znacznie mniej niz przypuszczamy . Maximum wydobycia powinnismy osiagnac w/g wiedzy z lat 80-tych ok.2050, jednak stalo sie to znacznie wczesniej za sprawa rynkow azjatyckich i bogacenia sie spoleczenstw w europie i ameryce.
Maximum wydobycia ropy naftowej osiagnelismy juz w 2006r , co to znaczy? , znaczy dokladnie to , ze wiecej wydobyc sie nie da korzystajac z obecnych znanych zloz.

Poniewaz rzady europejski i amerykanski juz wczesniej zauwazyly problem , pojawia sie na rynku coraz wiecej technologii tzw. Zielonych (green energy).
Np.auta elektryczne, hybrydowe itd.itp. Jednak w dalszym ciagu bardzo drogie i nie dostepne dla wiekszosci spoleczenstwa.
Co nam pozostaje??
Pozostaje nam technologia hho, mozemy uzywac wciaz naszych klasycznych rozwiazan w samochodach, ktore obecnie uzytkujemy.
Po malej modyfikacji i za rozsadne pieniadze mozemy kupic lub wrecz w zaciszu domowym wykonac instalacje hho.
Jest to bardzo proste rozwiazanie znane z lekcji fizyki.

Na czym polega???
Na elektrolizie wody.
Co potrzeba???
Proste urzadzenie sklada sie z kilku do kilkunastu elektrod i zbiornika na wode.
Jakie oszczednosci???
W zaleznosci od silnika i jego rodzaju.
Mozliwosci???
Ograniczone, przez pobor pradu w samochodzie np. Urzadzenie potrzebuje zasilania.
Co to znaczy???
Prad pozyskujemy z alternatora w samochodzie (ok.20-30a), jest to dosyc duze zapotrzebowanie w samochodach osobowych co ogranicza mozliwosci wytworzenia wodoru do kilkunastu litrow na minute.
Czyli nie mozliwe jest jazda na samym wodorze,ale mozliwe jest ograniczenie spalania paliwa pomiedzy 15-65%.
Czy warto zastosowac hho w samochodzie???
Na to pytanie kazdy powinien odpowiedziec sam, najlepiej urzywajac kartki dlugopisu i kalkulatora
.
JAK TO DZIALA???

Zasada działania jest bardzo prosta - w komorze reakcyjnej generatora po doprowadzeniu do niej prądu z układu elektrycznego samochodu, zachodzi proces elektrolizy wody, w wyniku czego otrzymujemy dwa gazy tlen oraz wodór. Następnie mieszanka tlenu i wodoru jest doprowadzana do komory spalania silnika, gdzie w połączeniu z benzyną oraz powietrzem jest spalana. Co zyskujemy dzięki dodaniu do mieszanki paliwo-powietrze wodoru oraz tlenu:

- dodanie tlenu powoduje zwiększenie efektywności procesu spalania. Przy użyciu klasycznej mieszanki powietrza z paliwem to drugie nie zostaje wbrew pozorom spalone do końca. Obecnie srednia wydajnosc to 25% dla samochodów benzynowych i 35% dla diesli (co jest powodem ich nizszego spalania). 5% tracone jest na tarcie, dalsze 60-70% na chłodzenie i w postaci spalin. O tym jaki wpływ na spalanie ma ilość dostarczanego tlenu można się przekonać obserwując chociażby proces spawania gazowego, w pierwszym momencie gdy odpalamy palnik dostarczany jest jedynie acetylen, płomień ma barwę czerwoną oraz wydziela bardzo dużą ilość czarnego dymu, po otwarciu zaworu z tlenem płomień zmienia barwę na niebieską i praktycznie nie widzimy spalin.
- dodanie wodoru, który charakteryzuje się unikalnymi właściwościami z punktu widzenia paliwa silnikowego (właściwości te obejmują: duże ciepło spalania, szerokie granice palności, małą energię zapłonu, wysoką temperaturę samozapłonu, wysoką prędkość spalania ), dla którego liczba oktanowa wynosi 130 ( liczba oktanowa określa odporność mieszanki paliwowej na samozapłon i spalanie detonacyjne ), powoduje dodatkowe podniesienie wydajności procesu spalania.
Wszystko to powoduje, że możemy ograniczyć, poprzez przesterowanie sond lambda, ilość benzyny doprowadzanej do komory spalania, przy jednoczesnym zachowaniu parametrów trakcyjnych oraz na redukcję zanieczyszczeń emitowanych przez pojazd.
Zapraszam wszystkich do dyskusji na temat generatora.

Gaz hho co o nim wiemy, napewno to że otrzymujemy go z elektrolizy wody (destylowanej).Może jeszcze że stosowany jest do napędzania silników samochodów i to wszystko.A teraz po kolei o tym niezwykłym gazie: 1 jest to gaz bazwonny,bazbarwny i lżejszy od powietrza. 2 posiada duże zróżnicowanie energetyczne w przeciwieństwie do innych paliw. 3 nie wymaga do spalania tlenu i nie zawiera wody. 4 posiada anormalną przyczepność do gazów,cieczy i ciał stałych. 5 topi niemal wszystkie materiały wolfram,ceramikę i co ciekawe dostosowuje teperature spalania do danego materiału. 6 temperatura spalania może dochodzić od 255 do 13000 stopni F (chromosfera słońca) 7 anormalny ciężar molowy 12,3 (jest za ciężki niż powinien być). 8 niezgodny z prawami innych gazów(budowa molekularna i polaryzacja magnetyczna).9 zwieksza temperaturę zapłonu oleju napędowego z 75 do 79 stopni C co jest anormalne ponieważ dodanie do gazu ciekłego paliwa zmniejsza jego temperaturę spalania o połowę. 10 czyste spalanie z paliwami na bazie węgla .To tyle teorii a teraz troche praktyki.Chcesz mieć samochód na darmowy gaz lub spawarkę .Myslisz że to bardzo skomplikowene wpisz na youtube hho i sprawdż.Z własnego doświadczenia(trzy nie kontrolowane eksplozje i eksmisja do garażu ze wszystkimi klamotami) najtrudniej zrobić separator(bronz wool) gdzie to kupic chyba w USA.Zastapiłem to wiórkami mosiężnymi i działa bo bez tego będzie duże *******nięcie w domu lub samochodzie oj duże gwarantuje.Aha jeszcze jedno jak otrzymac dużo gazu do tego potrzeba elektrody najlepiej niklowe gorzej ze stali ,dużo prądu(natężenie) i temperatury im cieplej tym lepiej ok. 25 -30 stopni C .

Na btjunkie wpiszcie hho i otrzymacie instrukcję jak zrobić prostą i tanią instalacje na hho do samochodu i nie zapomnijcie o separatorze bo sam blubber nie wystarczy dotyczt to tez samochodu.Gazu do butli nie spręża bo zbiornikiem jest pojemnik z wodą z którego otrzymujesz gaz chyba że chcesz osiągnąć temperatury spawania rzędu tysięcy lub dziesiątków tysięcy stopni C i jest już taka technologia spawania wolframu,weglików spiekanych.
Mondeo 2.0 TDCi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Większy intercooler | Eibach Pro Kit | Wskaźnik: Turbo |[b]SERIA: 116,8km / 294 Nm --> Hybryda: 158,8km / 370Nm by Heko

ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
xmen
Klubowicz
 
Posty: 928
Dołączył(a): Cz, 24 czerwca 2010, 17:46
Lokalizacja: Radom

Postprzez Dusza » Cz, 16 lutego 2012, 23:21

co do tych dużych koncernów i podonych instalacji to pomyśl jakie straty miały by rafinerie jesli by to wprowadzono na rynek. M.in dzięki presji - wiadomo o co chodzi takie instalacje są "odrzucane"
Sprzedaż i montaż sprzętu car audio i hi-fi.
Obrazek

Użyj wyobraźni!
Avatar użytkownika
Dusza
Moderator
 
Posty: 1336
Dołączył(a): Śr, 16 czerwca 2010, 17:08
Lokalizacja: Radom

Postprzez Lepszy Kocur » Cz, 16 lutego 2012, 23:38

xmen napisał(a):W swoim czasie skutecznie blokowano informacje o technologii i ograniczano dostep w kazdy mozliwy sposob.
Dzisiaj jest znacznie lepiej , ale ta technologia caly czas jest atakowana i mniej lub bardziej (w zaleznosci od kraju) blokowana.
Prawda jest taka , ze ropy naftowej na swiecie pozostalo znacznie mniej niz przypuszczamy . Maximum wydobycia powinnismy osiagnac w/g wiedzy z lat 80-tych ok.2050, jednak stalo sie to znacznie wczesniej za sprawa rynkow azjatyckich i bogacenia sie spoleczenstw w europie i ameryce.
Maximum wydobycia ropy naftowej osiagnelismy juz w 2006r , co to znaczy? , znaczy dokladnie to , ze wiecej wydobyc sie nie da korzystajac z obecnych znanych zloz.



Skąd wytrzasnąłeś te dane? Przeanalizowałeś je chociaż trochę czy zrobiłeś copy/paste? 8-)
Znowu sejuch :D
Lepszy Kocur
 
Posty: 420
Dołączył(a): Wt, 19 października 2010, 22:21
Lokalizacja: Kawał drogi

Postprzez xmen » Pt, 17 lutego 2012, 08:31

dane wyciągnięcie z netu panie kolego
Mondeo 2.0 TDCi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Większy intercooler | Eibach Pro Kit | Wskaźnik: Turbo |[b]SERIA: 116,8km / 294 Nm --> Hybryda: 158,8km / 370Nm by Heko

ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
xmen
Klubowicz
 
Posty: 928
Dołączył(a): Cz, 24 czerwca 2010, 17:46
Lokalizacja: Radom


Powrót do Ogólne



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości